Tuesday 15 November 2011

Prozvana (11/2008)

Evo, prozvala me Asstrid, pa ne bi bilo lijepo ne odazvati se njenom zahtjevu :)

Dakle, ja u 7 tacaka:

1. Mama. Majcinstvo me preokrenulo, izvrnulo naglavacke, preobrazilo. Postala sam bolja osoba.

2. Zaljubljena. Da, jos sam zaljubljena u Robina. Mislim, ZALJUBLJENA! To da ga volim, to je cinjenica. Ali, i dalje sam zaljubljena, kao i onog prvog dana kada mi je stidljivo poljubio onaj unutrasnji hrbat na ruci izmedju palca i dlana. Moj suprug, drug, saputnik, savjetnik, doktor... otac moga djeteta.


3. Humanitarac u krvi. Kao dijete sam sanjarila da cu biti socijalni radnik i pomagati prosjacima i beskucnicima. Zivot je ucinio da pocnem raditi u humanitarnim organizacijama, i dok je mnogima od mojih kolega to jednostavno bila solidno placena profesija, meni je pomogla da ispunim svoju zelju iz djetinjstva.

4. Bivsa ovisnica. Moja droga je bio glupi chat, opsesivna ljubav rodjena na chatu, imaginarni "ljubavnik" s kojim izmjenih najintimnije misli da bi me "ljubav mog zivota" sutnula u korpu za smece nakon odbijenog seksa na brzaka u WC-u hotela u kojem se sastadosmo prvi put. Koja patetika. Koje sranje mog zivota... No, da ne bi njega, ne bih pobjegla u Afganistan, ne bih se skrivala u Sri Lanci, i ko zna... mozda me Sudbina ne bi bacila na put mog Tamilskog Tigra.

5. Zbog (4) pronasla sam Novu sebe, i shvatila da u svakome od nas cuci i dobro i zlo. Nisam znala da mogu ciniti zlo. Nisam znala da mogu zudjeti za osvetom. Nisam znala da mogu povrijediti drugo ljudsko bice. Nisam znala da mogu biti opsjednuta, uvrnuta, gotovo psihoticna. Zato naziv "kurtizana". Zato opsjednutost mojim gradom cvijeca - Gracanicom. Zato Studija o jednoj shizofreniji (link na blogu)... Helem, proslo me.

6. Ljudska prava i djeca. Uvijek sam bila posebno osjetljiva na ovo pitanje, ali otkako imam Saru, pitanje zastite djecjih prava postalo mi je bolna tacka. Ne pomaze ni to sto uglavnom radim u sredinama gdje je pojam zastite prava djeteta jedna velika Nula. Na kvadrat. Djeca bez doma. Gladna djeca. Seksualno, fizicki i psihicki zlostavljana djeca. Ranjena djeca. Ubijena i izmasakrirana djeca. Bebe, malesni predskolarci, osjetljivi tinejdzeri... Zrtve najveceg krvoloka na ovoj Planeti: Covjeka!

7. Knjiga. Prva ljubav, koja to i ostade citavi zivotni vijek.

Et' toliko o mojoj sedmicnosti. A najdrazih sedam slijedi:

- Posebni Roditelji (Eni)
- PSDS (oba bloga!)
- Tratincica
- Drug Predsjednik
- Spontana
- Magnolija
- Asstrid
- Bepo cistac ulica
- TiZnas
- Burek
- Bosnian Cook...
.
.
Bice da imam problema sa brojanjem. Mislim da je trotacka dovoljna?
"Pozivnice" saljem sutra. Ode mama u krpe. Laku noc moji dragi blogerashi.

No comments:

Post a Comment