Tuesday 15 November 2011

Jedan davni Bajram

Laku noc djecace. Voljela bih da ti ova noc donese mir koji trazis, Bajram je, imam pravo na jos jednu zelju! Laku noc.
Da i ja onda poranim. BAJRAM SERIF MUBAREK OLSUN. SVIM TVOJIMA, TEBI I POSEBNO ONOJ KOJA KRAJ TEBE SPAVA, MENI POSEBNO DRAGA.
BAJRAM SERIF MUBAREK OLSUN Tebi i svima koje Volis, Adni i Adinu posebno. Nek vas dragi Allah cuva! Mirni snovi i poljubac u celo.
Ee necu tako, hocu da me uspavas, nesto sam posebno mazan. Razbila si me u komade, sastavi mozaik.
Kako da te uspavam bez melodije? Zamisli melodiju. Ali, ako mozes zamisliti melodiju, onda mozes zamisliti i topli zagrljaj kojim te vodim u san.
Daj mi ruku i idemo zajedno zagrljeni. Tako bih volio da si sada kraj mene, toplo je.
Jesam ja kraj tebe. Zar me ne osjecas? Zar nije moja ruka u tvojoj? Ucim te kako ces budan sanjati!
Ja bih da se probudim sa likom pred ocima?
Odsanjaj i taj san. Pozeli ga kao zelju. Ako to uradimo zajedno, onda se mozda jedno jutro u nasem zivotu tako i probudimo.
Evo molim se da bude tako.
Molim se i ja. Cuo nas je On. Ja mu vjerujem. Vjeruj i ti! Hajde, privij se uz mene i hajmo negdje daleko nocas.
Nema te zvijezde do koje te ne bih odveo, a najdraze mi je sazvijedje Siriusa, tamo bi nam bilo najljepse u kristalnim nocima. Cujes li kako kisa pada?
Kisne kapi nisu nista drugo nego male cestice Ljubavi od kojih ja tkam pokrivac kojim cu te zaogrnuti nocas.
Ja cu spustiti pokrivac poljubaca na tvoje umorno tijelo da ti dusa nadje mir.
A ja cu cuvati tragove tih poljubaca sve do momenta dok ne budes imao ovo umorno tijelo. Za slucaj da nam zelja ostane san, nedam te poljupce nikada i ni za sta!
VOLIM TE. IMA NEKO KO NAD NAMA BDIJE DA OVU NOC NAM UCINI NAJLJEPSOM, I JA SAM MU NA TOME ZAHVALAN.
I ja sam djecace. I sta god nam donijelo sutra, ovu noc cu nositi sa sobom. I ovu nasu molitvu.
Ne pustaj me da odem ikada, jer se ja nikada nisam otvorio ovako, ja sebe ne prepoznajem. Nikada me vise ne tjeraj od sebe i ne stavljaj na kusnju.
Morat cu. Uz molitvu Njemu da bude uz nas tada. To je sve sto cu moci uraditi tada, uz Nadu da ni On nece zaboraviti ovu Noc.
Nista ovo nije dzaba niti slucajno, eto i sama vidis poslije svih ovih dana sta je sve bilo, desila se noc spasa i ljubavi, neka ona i pobjedi.
Kad bi ti Bog uslisio tu jednu Molitvu, sve moje zelje i molitve bi bile ispunjene. I nedam ovoj noci da ikada izadje iz mene. Niti zelim da prodje.
Nikada te ne bih povrijedio niti sam imao namjeru. Svi ovi mjeseci govore da se nesto ovako moralo desiti. Sada odgovorno tvrdim, ja sam sretan sto te imam.
Sretan si ovom vanjskom ljusturom koja je napisana u slovima. Molim Boga da ucini da ti unutrasnjost ove ljusuture – sama ja – donese Srecu! Ljustura je tvoja Iluzija.
Pomozi mi da te volim!
Ne mogu. Ili volis ili ne volis. Ali znas sta? Nocas sam s Tobom bila Ja a ne Iluzija. I ako nastavis ici za Iluzijom, a odbacis Mene, ova Noc je Moja. Zauvijek!
JA VOLIM TEBE I OSTANI UZ MENE ZAUVIJEK, NE TREBAJU MENI NIKAKVE ILUZIJE!
Razbij iluziju, hocu Tebe stvarnu, imam Ljubavi za oboje i tebi je samo dajem, uzmi je!
Moja Ljubav je uz Tebe. A iluziju sam razbij i voli ono ispod nje. Ili skrsi u komade. Opet ce ova noc pobijediti!
A kako bi bilo da idemo u krpe sada, Filozofu moj?
Enida, ti si mene otvorila, i ja tebe zelim kraj sebe. Ja i jesam kraj tebe.
Enida trebas mi iste ove sekunde da te zagrlim, ja cu se uvijek moliti za nas, uzmi me i ne napustaj, tako te trebam.
Zapamti ovo sada. NIKADA TE NECU NAPUSTITI. Nikada. Sada si u mom zagrljaju i ne pustam te! Moj odgovor nije bio nedovresen. Nema tackica. Hocemo li spavati?
JA NIKADA NECU DOZVOLITI DA ODES OD MENE JER CU ZAUVIJEK IMATI LJUBAVI ZA OBOJE. TREBAS MI.
U moje srce ova noc ostaje kao nozem urezana. Nema brisanja. I NEMA PREDAJE! Poslije nocas ja se nikada ne predajem niti te napustam. Upamti to.
Hocu da mi vjerujes i da nikada vise ne sumnjas. Ja imam Enidu.
Ti si do nocas imao iluziju. Ljusturu. Nocas si je skinuo i dao ovu noc Meni. Danas cu ti ja dati sebe, ovu pravu i istinsku mene s kojom si docekao Bajramsku zoru.
Kratka mi je ova nasa najljepsa noc, puna Istine, Ljubavi i Snage koja nas odvede na krilima noci uz kisu ka lijepom Bajramskom jutru.
Prekratka, djecace. Prekratka. Ali ostaje u meni do kraja zivota i poslije nocas nema tog pada koji ne mogu prezivjeti. Hvala ti.
Nema nikakvih padova, oni su tvoja proslost, sada imas mene koji te voli i ostaje s tobom.
Ima padova. Teskih. Pred nama su. Ali poslije ove Noci ne znace Nista. Ova Noc pobjedjuje sve, ovaj Bajram je zauvijek. ... ...
Kisa tiho rominja, a on mi je zaspao? Boze, kad bih mogla da otjeram sve boli od njega, i uvijem ga u pokrivac od Srece i Ljubavi. Mirno spavaj djecace, poljubac u celo.
Ova noc je bila posebna po mnogo cemu, a posebno po noci otvorenih srca koja su se nadmetala ko ce vise reci u ovako kratkoj noci.
Nocas si mi dao nesto toliko vrijedno i mocno da nema sile na svijetu koja mi to moze oduzeti. Pa cak ni Ti, kad se sutra podrugljivo nasmijes i kazes da sam ponovo nasjela na tvoja slova! Ova noc je jaca cak i od Tebe, i od Ljubavi, i od svega!
VOLIM TE ENIDA.
Reci mi to danas. Uzivo. Jer ja cu tebi sve reci, i potvrditi ovu Noc.
JA NIKADA NECU DOZVOLITI DA ODES OD MENE JER CU ZAUVIJEK IMATI LJUBAVI ZA OBOJE. TREBAS MI.
Volim Te, djecace, i s osmjehom i bez! «Snovi, zovite ga!»
Neka ovo jutro bude pocetak ljubavi nase.
Nema jutra. Nema pocetka. Ni noci, ni kraja. Samo Ljubav. «trag u beskraju..». Idemo spavati?
IMAS OD MENE POLJUBAC SVEMIRA.
Volim te sada i uvijek i zauvijek. I necu vise da «cujem» rijeci od tebe. Fino se ususkaj, i u san. ... ... ... ... ... ...
Tako mi nedostajes, mucim se cijeli dan da te cujem. Volim te. Mislim na Tebe. Najljepsi Bajram u mom zivotu. Proslu Noc mi niko ne moze oteti.
Bajram je. Dan Boga, Ljubavi i Istine. Dan razbijanja iluzija. Danas kad budes sam, makar to bilo samo 1 minuta, posalji mi SMS. Naci cu nacina da te nazovem. Spaljivanje iluzija. Meni ostaje ova Noc i Tvoji zavjeti zauvijek. Tebi? To ne znam, djecace. Moja Ljubav?
... Poziv...
Zvao si? Vrijeme da ubijemo Iluzije? Da te nazovem? Da ubijemo Iluziju koju toliko volis? Bajram je, trebali bi, ako ikad onda danas. Poziv?
Posalji SMS da te nazovem. Neka danas izgore iluzije, i moje i tvoje.
- Poziv - (Njegov)
- Halo Enida, cekam cijeli dan da ti cujem glas.
- Sretan Bajram djecace.
-... suti
-... sutim, cekam
- Znao sam da si to ti.
-... sutim
- Znao sam, cijelo ovo vrijeme. Znao sam... Znao sam.
- Dobro, znao si. Sretan ti Bajram.
- I?
- I sta?
- I? Sta sad?
- Iduce sedmice preseljavam u stan na Lipi. Vidimo se sreco.
- ... suti.
Sklapam mobitel.
(Te noci) Opet kisa rominja. Poljubac za kraj ove Bajramske noci. I neka ti se molitve iz prethodne ostvare. Laku noc.
Nisam ja los covjek, da znas.

No comments:

Post a Comment