Tuesday 15 November 2011

Miris mame: 13 sedmica (10/2008)

Ljudi, kad su sretni, zele srecu podijeliti sa drugim ljudima. Tako je bilo i sa nama. Nakon crvene linije, onalo lebdeci u oblacima, zeljeli smo nase otkrice podijeliti sa cijelim svijetom.

Medjutim, to je bila tek crvena linija. I uputstvo koje kaze da test za trudnocu moze dati pogresne rezultate te ga se treba potvrditi lijecnickim pregledom. Zamisljala sam moje roditelje i Robinovog oca ako bi im rekli nesto poput "znate mi mislimo da smo u blazenom stanju, ali test za trudnocu moze biti neispravan...". Pa mater bi mi slom zivaca dobila cekajuci na UZV!

Ipak, morali smo reci nekome. To je jednostavno morali izaci iz nas. Ja odlucim reci Samiri i Dadi, Samiri zato sto mi je ona sestra koje nemam, i Dadi zato sto mi je zivotna prijateljica i neko ko je u tom momentu prolazio kroz istu zelju kao i ja - da bude mama.

Robinu je bilo malo teze. Otrgnut iz djetinjstva preranom smrcu mame, odrastao na ulici radeci po brodskim pristanistima sve do dana dok onako prljav i smrdljiv od ribe nije zavrsio na intervjuu za posao vozaca u UMCOR-u sa tadasnjim koordinatorom Markom Ratnavirom, malo je imao i vremena i prilike za sklapanje onih istinskih, zivotnih prijateljstava. Od toga dana, Mark mu je postao i sef, i savjetnik, i ucitelj, i stariji brat.
Odlucimo nazvati Marka. Robin okrene broj. I prekine vezu. Ja ponovim poziv. Odzvoni jednom, prekinem vezu. Lako je bilo poslati sms Samiri i Dadi, ali sad kad valja naglas kazati "trudna sam" pojavi se knedla u grlu. Poslacemo sms.

"Ponosni mama i tata Robinson te imaju cast obavijestiti da ce njihova beba, koja ce se insallah zvati Sara ako bude djevojcica, doci na ovaj svijet pocetkom januara slijedece godine. Drugim rijecima: ma trudni smo, Mark! :)". Send.

Nakon nepunih pet minuta zvoni Robinov mobitel. Mark.
"Cestitam tata! Ovo je zaista iznenadjenje. Jeste li bili kod doktora? Sta kaze?", Mark kao i uvijek zvuci potpuno stalozeno i profesionalno preko telefona.

Robin kaze da znamo na osnovu testa za trudnocu, a doktoru cemo uskoro. Ocekujemo da je bebi mozda 4 -5 sedmica, ne vise.

Momenat sutnje, a potom:
"Test za trudnocu je vjerovatno tacan... ali... zar ne znate da nikome ne trebate reci za trudnocu prije 13 sedmica?"

Robin i ja se zgledamo. O cemu on to?

"Vidim da pojma nemate. Dok trudnoca ne navrsi 13 sedmica obicno se nikome ne govori. Mozda je sujevjerje u pitanju, ali... nikad ne znas sta moze biti sa bebom. U svakom slucaju, sretan sam zbog vas, i sacuvat cu ovo kao tajnu".

Robin i Mark jos nisu ni zavrsili ovaj razgovor a ja sam vec utipkavala "trudnoca 13 sedmica" u Google. Ovo su samo dva od mnogih rezultata pretrage:
RODA - Tekstovi
Rubrika: Mali i veliki problemi - Spontani pobacaj

No comments:

Post a Comment