Tuesday 15 November 2011

Narodnjaci, Brena i pederi (10/2008)

Evo javno izjavljujem da i dan danas slusam narodnjake, pocesto pustim Breninog Goluba i prebirem po uspomenama pjevuseci Okreces mi ledja i odlazis, u meni cak ni druga sad ne vidis...

Ne mrzim pedere. Ne, to nije tacno! Uopste me nije briga za njima, niti me se tice necija seksualna opredjeljenost, isto kao sto me se ne tice ako je neko musliman, krscanin, Francuz ili Kinez. Ili mali zeleni sa Marsa.

Ovo u odgovor na silne postove o tome ko podrzava pedere, ko to jos slusa Brenu (izdajicu), ko to jos gleda Kusturicine filmove... ko se Allaha ne boji!

Kad smo vec kod Allaha, smetaju mi ovi pojedini nadri-neo-jedini_u_pravu-muslimani koji povezuju Allaha sa politickim strankama, pederlukom, nacijom, klincevima i palcevima. I tulafe kako se, eto, Allaha treba bojati!

Pa takvi kao vi ga se i trebate bojati. Ostali, normalni, insani ga samo trebaju Voljeti. Cvrsto vjerujem da On samo to trazi od nas - Ljubav!

No comments:

Post a Comment