Monday 5 December 2011

Komentar nesestri (1/11)

Bolesni umovi. Izvitoperene duse. Mentalni slucajevi. Eto to su oni koji ovakve snimke snivaju, a jos gori su oni koji ih propagaraju.

Pa zar te nije stid ovakvo nesto staviti na tvoj Blog?!

Hocemo li povesti raspravu o Kuranu i sta je u njemu napisano???

Glupi ste, i ti i oni koji ove gadosti sire. Bojite se Allaha? Ne bih rekla. Ali to je manje bitno. Znate zasto? Zato sto se Allaha ne treba BOJATI! Allaha treba voljeti, ljubiti, slijediti. Allah ne zeli da ga se bojimo. I Allah nece po hidzabu suditi koja je od nas slijedila Njegov put a koja nije. Znas zasto? Zato sto Allahov put nije put hizaba. Allahov put je, draga moja nesestro, put Mira i Ljubavi.

Gadi li ti se pocetak videa koji ponosno propagiras? Gadi li ti se kad ti "sestra" kaze kako se bolest svijetom siri te kako ce vas hidzab od bolesti zastiti? Pomislis li na sve sestre iz Palestine, Pakistana, Afganistana, Irana koje svakodnevno, u hiljadama, od bolesti i gladi umiru, a pokrivene su, a Muslimanke su?
Ja sam im sestra, nesestro moja, jer cu ih nahraniti, jer cu im lijek ponuditi, jer cu im i u najvecem siromastvu reci koliko su bogate i od neprocjenjive vrijednosti za Covjecanstvo!
One, nesestro moja, ne umiru od bolesti i gladi jer su pod hidzabom. A ni one sto nisu pod hidzabom, a umiru od bolesti i gladi, ne umiru zato sto nisu pod hidzabom.

Ipak, Allah je najveci i Allah sve zna. Kazu da je milostiv i da prasta. Mislim da tu grijesi, nesestro moja, jer neke grijehe nikada ne treba oprostiti. A takav je grijeh ovaj video, i ovakve poruke, jer skrnave hidzab, no sto je jos gore - skrnave poruku Allaha covjecanstvu!

Mir Allahov s tobom

No comments:

Post a Comment