Monday 5 December 2011

The name is Amir. Amir Khan.

Milenijsko otkrice!

Ljudi, otkrih Amira Khana! Ma jebo Ameriku i Kolomba, u usporedbi sa znacajem ovog otkrica. Ja covjeka, ja glumca, ja pjevaca. Ne znam samo gdje se krio u mojih 36 godina, al' nikad nije kasno, jos imam godina ispred sebe da ih provedem gledajuci i slusajuci Njega.

Bogami je i Robin ljubomoran, kaze mislio je da niko nece nadmasiti moju zivotnu ljubav - Brusa Vilisa, ali Brus nikad nece imati ovakav pogled, glas i stas! Da nisam vec dozivotno zaljubljena do usiju bih bi se zaljubila!

Do sada odgledala,
- Tri idiota (vec gledam treci put... od narednih planiranih 333 puta!)
- Lagaan (majko mila filma!)
- Ghajini (isplakah Nijagarine vodopade)

Filmove mozete skinuti na bitt-torrentu (HD version, English subtitle) a pjesme gdje drugo nego na Youtube-u.

A meni do sada najdraza iz "Tri idiota":

http://www.youtube.com/watch?v=HG_67QoSFo0&feature=related

i, opet "Tri idiota" i Zoobie Doobie:

http://www.youtube.com/watch?v=lF8W7DyPhsI

No comments:

Post a Comment