Monday 5 December 2011

Razgovor (7/11)


On: Hoces li mi uplatiti zdravstveno osiguranje da rijesim ovu bolescuru? Samo trebas naci nekoga ko ima biznis da me osigura, pa da mi poslije mjesec dana da otkaz. To je negdje oko 250 KM.

Ona: Dobro, hocu. Eto ti nadji koga znas, a ja cu rijesiti finansijski dio. Ali, sto ti mora dati otkaz? Nadji nekoga ko ce te zadrzati na poslu, a za zdravstveno ja cu placati svaki mjesec.

On: Ma ne treba meni posao, samo zdravstveno.

Ona: Kako ti bolan ne treba posao? Dokle mislis ovako? Sta ces kad tate vise ne bude?

On: Imam ja svoj posao. Odem u Zenicu, kupim trave za 100 KM, prodam i eto mi posla.

Ona: Suti.

On: A ti? Ti mi dodjes ko neka sestra? Sta ti radis za mene? Drugi me po carsiji hrane, oblace. Ja da mogu, nikada u ovoj kuci ne bih jeo, da me On hrani. Drugi mi placaju da se hranim u carsiji.

Ona: Pa ti se, sa svojom pameti, u carsiji i ne mozes hraniti. Da radis, da imas svoju paru, hranio bi se. Ovako...

On: A kako se ti to zoves mojom sestrom? Da jesi, kad dodjes, bacila bi mi 1000 maraka i rekla, "evo ti brate, kupi trave za ovo, radi sta hoces".

Ona: Gleda ga.

On: Saljes Njemu svaki mjesec? On spicka 1000 maraka mjesecno na rakiju i kurve, a frizider u kuci vazda prazan. Ni mami lijekove nije htio kupovati. Jebe se tebi.

Ona: Mama je u grobu, u nju ne diraj. Po tebi, On joj lijekove nije htio kupovati; po komsijama, svaki mjesec kad bi mu legle pare, komsije su Ga vozile u apoteku po Njene lijekove... Ali sada to nije bitno. Ona lezi u groblju. A ti?

On: Ne mogu da vjerujem da jos uvijek ima ljudi glupih poput tebe! Da misle da je trava nesto sto ne valja, da je trava droga. Nigdje veze.

Ona: Trava je droga idiote jedan! A s trave mladost ide na kokain i heroin. Takvi kao ti prodaju travu skolskoj djeci koja kasnije umiru kao ovisnici!

On: Ko bona prodaje djeci? Sta bulaznis? Ni ja, niti bilo ko od mojih ortaka ne prodaje travu djeci. To izmisljaju samo budale poput tebe!

Ona: Aha, zato policija i specijalci dolaze i pretresaju kucu? Naoruzani do zuba! Jer trava nije droga? Sto dolaze nasoj kuci onda?

On: Traze travu budalo! Eto sto! A eno ti ih dole u policiji pa ih pitaj; lijepo su mi rekli kad su ovdje bili zadnji put, "Ti sve dok dilas travu mi ti necemo nista. Trava je Ok. Samo nemoj stogod jace. A nas trava ne zanima". Eto, lijepo su mi tako rekli. I policija kaze da je koristenje i prodaja trave Ok, samo si ti glupa.

Ona: Pa koji kurac dolaze ovdje onda? Koju picku materinu pretresaju kucu, i to s automatskim puskama i specijalnim odjelima? Sto?!

On (gleda u nju kao da je luda): Pa sad sam ti rekao; Traze travu.

No comments:

Post a Comment