Monday 5 December 2011

Reklama za RB (7/11)

Kod moje banke...

1. Nemam pravo na prekoracenje.

2. Nemam pravo na kreditnu karticu.

3. Mogu primati novac samo na debitni-karticni racun, ne mogu na stedni (zapravo mogu, ali onda ne mogu imati karticu).

4. Ne mogu blokirati neovlastena placanja, ciji mi je izvor nepoznat.

5. Ne mogu, putem internet bankarstva (dakle iz Pakistana) prebacivati sredstva na racune drugih banaka, ni u BIH ni u inostranstvu (i to tek otkrila kad sam htjela napraviti uplatu za malu Ajsu).

6. Ne mogu imati zajednicki racun sa suprugom, jer on nije drzavljanin BIH.

7. Sluzbenik me gleda s pitanjem u ocima, "Jebem li ti sve, meni si dosla dosadjivati i oduzimati dragocjeno vrijeme glupim pitanjima?".

Za prve tri tacke, razlog je jer mi plata dolazi iz inostranstva (moja firma direktno uplacuje iz Pariza) te Banka "nema dokaz da je plata u pitanju". Za sedmu tacku, mora da sam antipaticna?!

U Stanadrad Chartered u Islamabadu:

1. Otvorili nam porodicni racun u roku od sat vremena (iako smo oboje stranci).
2. Racun je stedni, i automatski dolazi sa debitnom karticom.
3. Nakon tri uplate, mozemo podnijeti zahtjev za kreditnu karticu (iako smo stranci).
4. Putem internet i SMS bankarstva mogu vrsiti placanja na racune bilo koje druge banke u Pakistanu ili u svijetu.

A kod moje bosanske banke primam platu vec preko 10 godina.

No comments:

Post a Comment