Monday 5 December 2011

Krompirusha bez pite (4/11)

Jutros se naoruzala da napravim pitu, jer sam jucer nasla (napokon!) gotove jufke uvezene iz Saudijske Arabije. Odlucim se za krompirushu (cisto jer drugih sastojaka nemam u kuci).

Pola mjere krompira izrendam, pola isjeckam na kockice.

Nauljim jednu koru, pa drugu po njoj, pa krompir, pa smotam. Kad sam lijepo sve umotala, skontam da sam zaboravila biber i crveni luk. Fino...

Dok sam motala kazem dragom da upali rernu (koja je na plin, dosla s kucom). Ima donja i gornja grijalica... al' nema nacina da se i donja i gornja zajedno ukljuce! Mucio se on tako pola sata (dok su se moje jufke mucile nauljene u tepsiji) i na kraju skonta da stvarno ne moze. Predlozi da prvo dobro ugrijemo rernu donjim grijacem, pecemo na donjem jedno pola sata, a onda prebacimo na gornji grijac. Kad ne lezi vraze, donji grijac k'o da i ne grije, gornji przi! Prebacimo na gornji, pa kad je kora lijepo pocrvenila izvadimo tepsiju i okrenemo pitu (da, okrenemo pitu u tepsiji!).

Evo cu je sad izvaditi, fino je upekla s obje strane :) mashala!

Prijatno (nam)!

P.S. Vjerovatno poslije pite idemo negdje na rucak!

No comments:

Post a Comment